بوسه مگر چیست فشار دو لب این که گنه نیست چه روز و چه شب~ کینگ~

اگه از روز عزل عشق بر سر دیوانه نبود سر هر کوی گرز این همه میخانه نبود amirking_666@yahoo.com

بوسه مگر چیست فشار دو لب این که گنه نیست چه روز و چه شب~ کینگ~

اگه از روز عزل عشق بر سر دیوانه نبود سر هر کوی گرز این همه میخانه نبود amirking_666@yahoo.com

عید پیامبر مبارک

نمیدونم امروز چه خبر بود اکثر مشگلاتم تو همین امروز حل شد.

باور نکردنیه چنتا اتفاق خوب در یک روز.

من به خوش یعمی و خوش اقبالی و این چور مزخرفات اعتقاد ندارم  اما انگار امروز یه چیزی بود . یا یه خبری......

انرژی هسته ای حق مسلم ماست

ثبت شدن انرژی هسته ای ایران و عضویت ایران به عنوان هشتمین عضو باشگاه هسته ای چهان را به همه خوانندگان و وبلاگ نویسان جوان تبریک عرض میکنم...///  

امیر کینگ    

اشک نقره ای

دوتا اشک نقره ای رو صورت برفی تو

یه علامت سوال تو حس بی حرفی تو

دونه های زیر خاک از تو گل رو یاد میگرفتن

وقتی شعرام رو لبات قدرت فریاد میگرفتن

ضربان اخر قلب تو .تو گوشمه

بار سنگین غمت تا ابد رو دوشمه

حالامن موندم یه خونه بدونه کس

حلا من موندم یه قفس بی هم نفس

دونه های خیس ماه دستاتو پاک میکرد

وختی چشمات سینش رو برای غم ها چاک میکرد

حالا اون دستای گرم مونده زیر خاک سرد

گرم بازار چشمات از حراج اشک درد

 

چند بیت شعر

این شعر ها رو از جاهای مختلف چمع کردم . من خودم خیلی باشون حال کردم البته بعضی هاشون تکراری هستن . امید وارم خوشتون بیاد..

مزن بی تعمل به گفتار دم

نگو چو دیر گویی چه غم

ـــــــــــ

بهرام که گور میگرفتی همه عمر

دیدی که چگونه گور بهرام گرفت

ــــــــــ

کوفته ای را نان تهی کوفته است

اگه فهمیدی معنی این اخریه چیه .....؟

بیوفایی

دلم رو شیکوندی !

عیبی نداره.........

اما ; یک تکه از شکسته های دلم گم شده . ان رو چه کونم!؟.....

  پ.ن

روز ۱۲ فروردین

من فقط یک ارزو دارم  ان هم این است که تمام ارزو هایم براورده شود

درضمن یادتون نره ارزو بر جوانان عیب نیست

پرسه

پرسه در خاک غریب پرسه ی بی انتهاست هم گریز غربتم زادگاه من کجاست

تو شبای پرسه ی دلو ا پسی که می خوام دنیا را فریاد بزنم

به کدوم لهجه تر انه سر کنم به کدو م زبون تو را داد بز نم

گم و گیج و تلخ و بی گذشته ام تو ی شهری که پناه داده به من

از کدوم طرف میشه به هم رسید همه کوچه ها به غربت می رسن

تو کدوم پس کوچه اولین سلام گنبد سبز و پر ا ز تر انه کرد

تو کدوم محله واپسین وداع غزلای عشقو غم گنا نه کرد

کوچه ها و خونه ها محله ها اینجا دفتر چه های بی خاطرن

برام از خاطره سنگر ی بساز  بید بی ریشه ر ا شن باد می بره

نسل بی گذشته را خاک غریب مثل شخم کهنه از یاد می بره

می خوام از با غچه سبز امروزم سبد خاطره ها مو  پر کنم

می خوام از عطر دو باره گم شدن شهر سال خوردگی ها مو  پر کنم

فریاد زیر اب

ضیافت های عاشق ر ا خوشا بخشش خوشا ایثار

خوشاپیدا شدن در عشق برای گم شدن در یاد

چه دریایی میان ماست خوشا دیدار ما در خواب

چه امیدی به این ساحل خو شا فریا د زیر آب

نه از دور نه از نزدیک تو از خواب آمدی ای عشق

خوشا خود سوزی عاشق مرا آتش زدی ای عشق

خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن

خوشا مردن خوشا ازعاشقی مردن

اگر خوابم اگر بیدار اگر مستم اگر هوشیار

مرا یارای بودن نیست تو یاری کن مرا ای یار

تو ای خاتون خواب من منه تن خسته را دریاب

مرا تنخانه کن تا صبح نوازش کن مرا تا صبح

همیشه خواب تو دیدن دلیل بودن من بود

چراغ راه بیداری اگر بود ازتو روشن بود

من ...گل یخ

ای کاش حاله ماهی تنگ دل ما به رنگ سبزه و سنبل باشد

گل یخ