بوسه مگر چیست فشار دو لب این که گنه نیست چه روز و چه شب~ کینگ~

اگه از روز عزل عشق بر سر دیوانه نبود سر هر کوی گرز این همه میخانه نبود amirking_666@yahoo.com

بوسه مگر چیست فشار دو لب این که گنه نیست چه روز و چه شب~ کینگ~

اگه از روز عزل عشق بر سر دیوانه نبود سر هر کوی گرز این همه میخانه نبود amirking_666@yahoo.com

سخنی از دکتر شریعتی


استوار ماندن و به هر بادی به باد نرفتن دین من است.دکتر علی شریعتی

//.اره درست فکر کردی اون دین نداره کافره اره همشون کافرن .//


 

بدونه عنوان

 

من از ساعت های عقربه ای بدم میاد چون وقتی به عقربه ثانیه شمارش نگاه میکنم  ناراحت میشم .

من n شدم.

زه که نالیم از ماست که برماست. 

اگه من خدا بودم ......../////

من اگه خدا بودم.شهر بم هرگز نمی لرزید. نیمه شب اون غنچه نوزاد  ازنگاه مرگ نمیترسید.من اگه خدا بودم مادرای دچله خونی نمیمردن.از فرات سرخه الوده نو عروسا ماهی مرده نمیخوردن.من اگه خدا بودم دخترای اورشلیم و قزه وسیدا چای حکم تیر ونارنچک ترانه مینوشتن روی دیوارا.هر کسی چای خدا خود بود شاهد این روزگارو این زمین زار لااقل موجزه ای میکرد برای بچه های بیکس وبیمار.اگه کفره کلامه من یکی حرفی بگه بهتر وگرنه بازی واژه نمیبازم منه کافر صدای زنگ بیرهمی سر هر کوچه برزن به گریه میرسه از درد دله سنگو  دله اهن.

چه عیبی داشت اگه فردا جهان بهتر از  این میشد خدا میرفت و یک مادر پرستار زمین میشد