بوسه مگر چیست فشار دو لب این که گنه نیست چه روز و چه شب~ کینگ~

اگه از روز عزل عشق بر سر دیوانه نبود سر هر کوی گرز این همه میخانه نبود amirking_666@yahoo.com

بوسه مگر چیست فشار دو لب این که گنه نیست چه روز و چه شب~ کینگ~

اگه از روز عزل عشق بر سر دیوانه نبود سر هر کوی گرز این همه میخانه نبود amirking_666@yahoo.com

اختلاف .هیچ کس. امیر کینگ./

اینچا تهرانه یعنی شهریکه هر چی توش میبینی باعث تحریکه. تحریک روحت تو اشغال دونی میفهمی تو هم ادم نیستی یه اشغال بودی.

اینچا همه گرگن میخای باشی مثل یه بره بزار چشم گوشت من باز کنم یه زره. این چا تهرانه لعنتی شوخی نیستش خبری از گل بستنی چوبی نیستش.

این چا جنگله بخور تا خورده نشی اینجا نصف عقده ای هستن نصف وحشی.

اختلاف طبقاتی این چا بیداد میکنه روحه مردم رو زخمی بیمار میکونه.

همه کنار همن فقر مایه دار خفن توی تاکسی همه میخان کرایه ندن حقیقت روشنه خودتو به اون راه نزن روشن ترش میکونم پس بمون چا نزن.

خدا پاشو من چند سالی بات حرف دارم خدا پاشو پاشو نشو ناراحت از کارم کجا هاشو دیدی تازه اول کارم خدا پاشو من یه اشغالم بات حرف دارم.

نمکی با چرخش کناره یه بنزه نمک او چرخش کرایه بنزه. من او تو اون بودیم از یه قطره حالا ببین فاصله ما چقدره. دلیل چرخش زمین نیست چازبه پوله که زمین رو میچرخونه چالبه

این روزا اول پوله بعد خدا.همه رعیت ارباب کدخدا.

بچه میخاد با یتیمی بازی کنه بابا نمیزاره یتیم لباسش کثیفه چون که فقط یکی داره.

همه اگاهیم از این بلایا حتی فرشته هم نمیاد از این ورا تا نشیم فنا ما همین بلایا اما کمک نخواستیم اشک بریزه کافیه همین برا ما.

ادم مریض حرفا مو درک کرد. تموم نکردم من.

خدا برگرد من چند سالی بات حرف دارم خدا پاشو پاشو نشو ناراحت از کارم کجا هاشو دیدی تازه اول کارم خدا پاشو من یه اشغالم بات حرف دارم.

تا حالا شده عاشق دختر بشی میخام حرف بزم رک تر بشی.پیشه خودت میگی اینه عشق تاریخی اما دافت با یه بچه مایه داره خواب دیدی.

خیره یادت باشه غیره خودت بزن قیده هرچی ادم میبینی قیده. یکی هم سن تو سوار یک ماشین خدا بت با پوس خند میزنه میکنی با کینه نگاه که یه روز منم میخام مایه دار بشم عقدرو کنم ترکش اشتباه نکن بی عصره نمیکنن درکش.

میخای بخوابی تو بیداری کابوس ببین بیا با هم به این دنیا فوش ناموش بدیم.

باید کور باشی نبینی تو فخر رو هر جا کنار خیابون نبینی فقر و فحشا.

خدا بیدار شو یه اشغال بات حرف داره نکنه تو هم تو این فکری که چی صرف داره.

خدا پا شو من چند سالی بات حرف دارم خدا پاشو پاشو نشو ناراحت از کارم کجا هاشو دیدی تازه اول کارم خدا پاشو من یه اشغالم بات حرف دارم.

اینه فرق ما توی اجتماع .اینه فرق ما توی اجتماع . اینه فرق ما توی اجتماع . اینه فرق ما . اینه فرق ما////

نظرات 1 + ارسال نظر
نویسنده جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ق.ظ

به امید ان روزی که ایرانی سربلند تر قوی تر و زیبا تر داشته باشیم./

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد